Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Strategické investiční záměry


 

Strategické investiční záměry vycházejí mj. ze strategického plánu rozvoje města, který naleznete v sekci Studie a analýzy.

 

Strategické záměry města Černošice

O realizaci bude rozhodnuto zejména dle finančních možností města, popř. dle posouzení dalších technických, majetkoprávních a jiných okolností, včetně stanovení priorit.

Viz též Připravené projekty / Projekty v realizaci / Dokončené projekty / Drobné inv. záměry

 

Průběžně probíhající záměry (odkazy na samostatné podstránky, viz nabídka vlevo):

 

Další strategické záměry města:

  • Rozvoj a zkvalitnění centrální části Černošic a Mokropes (v návaznosti na schválení 1. změny ÚP z 07/2014 budou zpracovány samostatné urbanistické studie)
  • Příprava prodeje pozemků města v lokalitě Na Pískách (probíhá)
  • Nové využití pro Mokropeský statek Famelie (část v majetku města)
  • Vybudování nového městského hřbitova na Vráži (konec ul. Husova)
  • Propustek pro pěší pod žel. tratí mezi ulicemi Dr. Janského a Zd. Lhoty (příprava PD)
  • Obnova vozového parku a stavebních strojů Technických služeb (probíhá)
  • Protipovodňová stěna v ul. Na Drahách

 

 

Záměry jiných investorů s přímým dopadem na město Černošice

 

 

  • Rekonstrukce jezu v Černošicích (situaceřezy) (investor: Povodí Vltavy, s.p.) - v realizaci v období 2014-2016

 

  • Rekonstrukce komunikace II/115 (investor: Středočeský kraj) - realizace 2017-2018 

 

  • Stavba nové lávky přes Berounku do D. Černošic / Lipenců (investor: Hl. m. Praha)

 

  • Studie nové, samostatně stojící lávky do Všenor
    (Lávka by v budoucnosti mohla nahradit lávku při železničním mostu. Studii připravil ateliér Qarta na objednávku od pana O. Koleilata, který zastupitelstvu města nabídl studii zajistit jako podklad k rozhodování. SŽDC, tj. investor budoucí rekonstrukce železniční trati Praha-Beroun včetně stavby nového mostu, v reakci na podnět černošických obyvatel (včetně petice) připustila možnost výstavby samostatné lávky a požádala vedení/zastupitelstvo města, aby se vyjádřilo, kterou variantu preferuje.

 

 

 

 

Za tuto stránku odpovídá F. Kořínek