Finanční odbor
Kontakt
Potřebuji si zařídit ...
- Obecné informace k místním poplatkům
- Poplatek ze psů
- Poplatek z pobytu
- Poplatek za užívání veřejného prostranství
- Poplatek za obecní systém odpadového hospodářství - komunální odpad - 2023
- Poplatek za odkládání odpadu z nemovité věci - 2024
Transparentní účty města
Transparentní bankovní účty - informace a seznam s přímými odkazy
Rozpočet města
Aktuální rozpočet města Černošice
Další informace
- Pokladní hodiny pro veřejnost
- Podrobný přehled plateb, termínů, účtů
- Veřejné sbírky - informace o veřejných sbírkách
- „Zlepšení kvality života obyvatel Ukrajiny“
- „Noha pro Sebíka"
- Vodné a stočné
- Agendu od 1. 1. 2017 zajišťuje Odbor investic a správy majetku s výjimkou uzavírání smluv a fakturace, které jsou v kompetenci finančního odboru (od 04/2017)
- souhlas se zasíláním faktur emailem (elektronická fakturace) pdf
- pro dohodnutí placení záloh na vodné a stočné kontaktujte prosím p. Hatinovou
- Informace o jarních odečtech vody - samoodečty - viz OISM
- aktuální ceny vodného a stočného - viz OISM
- Informace o poskytovaných grantech
- Koeficienty pro přiznání k dani z nemovitých věcí pro město Černošice
- Koeficient podle § 11 odst. (3) písmeno a) je 1,6 a je stanoven podle počtu obyvatel z posledního sčítání lidí
- Koeficient podle § 11 odst. (3) písmeno b) je 1,5 a je stanoven obecně závaznou vyhláškou města Černošice č. 1/2008
- Místní koeficient podle § 12 je 5 a je stanoven obecně závaznou vyhláškou města Černošice č. 4/2011
Činnost odboru
- Zajišťuje přípravu návrhu rozpočtu, zpracování a jeho schválení.
- Zajišťuje hospodaření města podle rozpočtového provizória.
- Připravuje a předkládá ke schválení a realizuje rozpočtové změny.
- Kontroluje dodržování rozpočtové kázně, hospodárnosti a vynakládaných finančních
- prostředků.
- Zpracovává přehled hospodaření města.
- Připravuje a zpracovává podklady pro jednání finančního výboru, včetně činnosti tajemníka výboru.
- Koordinuje předkládání podkladů pro přezkum hospodaření města.
- Provádí přípravu k odsouhlasení závěrečného účtu.
- Zpracovává finanční analýzy, střednědobé a dlouhodobé výhledy financování města.
- Podílí se na přípravě ekonomických podkladů k žádostem o finanční prostředky z prostředků EU.
- Realizuje hotovostní a bezhotovostní platby v souladu s vnitřními předpisy města a městského úřadu.
- V souladu s platnou účtovou osnovou a zákonem o účetnictví vede účetnictví města.
- Zabezpečuje chod hlavních pokladem, zúčtování peněžních prostředků z příručních pokladen odborů a odvod peněžních prostředků do banky.
- Připravuje za město jako daňového poplatníka daňová přiznání.
- Provádí finanční vypořádání se státem, s krajem a ostatními právními subjekty.
- Zabezpečuje platební styk s bankami.
- Zabezpečuje úvěrování rozpočtu města.
- Na základě pokynů rady města zřizuje nebo ruší bankovní účty města.
- Sleduje stav peněžních prostředků na bankovních účtech a o případných nesrovnalostech informuje neprodleně starostu.
- Zajišťuje fakturaci vodného a stočného na základě dat zjištěných Odborem investic a správy majetku.
- Zabezpečuje vymáhání pohledávek za město z přenesené působnosti i za městskou policii.
- Vyúčtovává, vybírá, vymáhá a kontroluje místní poplatky (ze psů, ze vstupného, z pobytu a za komunální odpad).
- Zajišťuje podklady pro statistický úřad.
- Ve spolupráci s odborem vedení města zajišťuje veřejnosprávní kontroly u příspěvkových organizací.
Za tuto stránku odpovídá J. Ullrichová