Úsek asistentek
Činnost úseku
- Zajišťuje a vykonává sekretářské, informační a organizační služby pro starostu, místostarostu a tajemníka MěÚ.
- Zajišťuje přípravu jednání rady města a zastupitelstva města po stránce organizační a obsahové včetně provádění zápisů, evidence usnesení a jejich archivaci.
- Zajišťuje informační a organizační servis pro členy rady města a zastupitelstva města.
- Zajišťuje přípravu a průběh voleb za obecní úřad a připravuje veškeré podklady pro splnění úkolů ve volbách, které plní starosta.
- Zajišťuje vyřizování petic, stížností, oznámení a podnětů.
- Zajišťuje vyřizování žádostí o poskytování informací a zpracovává výroční zprávu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů.
- Zajišťuje přípravu a průběh referenda.
- Vede evidenci stížností.
- Vede evidenci koordinovaných stanovisek.
- Zajišťuje podklady pro vydání stanoviska k žádosti o udělení státního občanství České republiky.
- Zajišťuje aplikaci metod řízení kvality: benchmarking
- Vede evidenci vnitřních předpisů včetně jejich originálů a podílí se na tvorbě vnitřních předpisů.
- Spolupracuje s odborovou organizací včetně aktualizace intranetu.
- Zajišťuje činnost škodní komise.
Kontakt
Za tuto stránku odpovídá G. Bejrová