Černošice
Černošice

Zrušení úředních hodin správního odboru a odbavování klientů pouze na základě internetových objednávek

Zrušení úředních hodin správního odboru a odbavování klientů pouze na základě internetových objednávek 1

Od pondělí 2. 11. 2020 vyřizujeme záležitosti ohledně občanských průkazů, pasů, řidičských průkazů a evidence vozidel jen po předchozím objednání.

Vážení klienti, informujeme Vás, že s platností od pondělí 2. 11. 2020 je možné vyřízení všech záležitostí ohledně občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů, evidence vozidel a dalších činností správního odboru pouze PO PŘEDCHOZÍM OBJEDNÁNÍ prostřednictvím našeho internetového sytému WEBCALL.

K tomuto opatření jsme nuceni přistoupit z důvodů plnění veškerých nařízení a doporučení vlády ve vztahu k ochraně zdraví a bezpečnosti Vás občanů našich klientů. Tímto opatřením chceme eliminovat tvoření dlouhých front a shlukování osob v chodbách a dalších prostorech úřadu. Zároveň se tímto snažíme zajistit Vaše minimální čekání při vyřízení Vašich záležitosti. O ukončení tohoto opatření budeme informovat na webových stránkách úřadu.

Odbavovací kapacita u výše uvedených činností tímto opatřením nebude snížena. V případě neodkladných záležitostí nás, prosím, kontaktujte na e-mail spravni@mestocernosice.cz, zde popište své závažné důvody ideálně s uvedením telefonického kontaktu. Vaši záležitost s Vámi budeme řešit individuálně.

Datum vložení: 28. 10. 2020 13:20
Datum poslední aktualizace: 29. 10. 2020 13:33
Autor: Mgr. Radek Haugvic