Fulltextové hledání - Výsledek hledání
Farmářské trhy na Vráži
28. 4. 2025 8:50 >
Město > Kalendář akcí
Kdy: 3. 5. 2025 8:00 - 12:00, 17. 5. 2025 8:00 - 12:00, 31. 5. 2025 8:00 - 12:00 Kde: náměstí Centrum Vráž Přidat do Google kalendáře Letošní sezona Farmářských trhů na Vráži startuje v sobotu 3. 5. Konat se budou každou sudou sobotu od 8 do 12 hodin, a to až do 18. 10. Typ akce: trhy, výstavy, veletrhy (trhy) Další informace Adresa místa konání náměstí Centrum Vráž, Černošice Časová náročnost Doba trvání: 240 minut Datum vložení: 28. 4. 2025 8:50 Datum poslední aktualizace: 28. 4. 2025 8:53 Autor: Ing. Pavla Nováčková
Farmářské trhy na Vráži
28. 4. 2025 8:50 >
Město > Kalendář akcí
Kdy: 3. 5. 2025 8:00 - 12:00, 17. 5. 2025 8:00 - 12:00, 31. 5. 2025 8:00 - 12:00 Kde: náměstí Centrum Vráž Přidat do Google kalendáře Letošní sezona Farmářských trhů na Vráži startuje v sobotu 3. 5. Konat se budou každou sudou sobotu od 8 do 12 hodin, a to až do 18. 10. Typ akce: trhy, výstavy, veletrhy (trhy) Další informace Adresa místa konání náměstí Centrum Vráž, Černošice Časová náročnost Doba trvání: 240 minut Datum vložení: 28. 4. 2025 8:50 Datum poslední aktualizace: 28. 4. 2025 8:53 Autor: Ing. Pavla Nováčková
Večer komorní hudby
24. 4. 2025 13:54 >
Město > Kalendář akcí
Kdy: Kde: Městský sál na Vráži Přidat do Google kalendáře Zazní sklady A. Dvořáka a L. van Beethovena. Na housle hrají Anna Poulová, Barbora Sulková na violu Adéla Čuříková. Typ akce: hudba (koncert, vážná hudba) Další informace Adresa místa konání Městský sál na Vráži, Mokropeská 2027 Datum vložení: 24. 4. 2025 13:54 Datum poslední aktualizace: 24. 4. 2025 13:58 Autor: Ing. Pavla Nováčková
Kybernetická bezpečnost a rozšíření IT
22. 4. 2025 13:09 >
Samospráva > Projekty, investice a dotace > Projekty v realizaci > Kybernetická bezpečnost a rozšíření IT
Kybernetická bezpečnost a rozvoj IT města Název a reg. číslo projektu, žádost o dotaci, rozhodnutí nebo smlouva: Zvýšení kybernetické bezpečnosti města Černošice, reg. č. CZ.31.2.0/0.0/0.0/23_093/0009848 Žádost byla podána dne 6. 3. 2024, dne 1. 4. 2025 byla doložena zatím poslední úprava žádosti na výzvy poskytovatele dotace. Čeká se na výstup hodnotícího procesu. Stručný popis projektu Cílem projektu je zvýšit zabezpečení informačních systémů žadatele realizací vybraných technických opatření dle § 16, 18 a 27 vyhlášky č. 82/2018 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních, náležitostech podání v oblasti kybernetické bezpečnosti a likvidaci dat (vyhláška o kybernetické bezpečnosti). V rámci projektu se konkrétně předpokládá: •Audit kybernetické bezpečnosti •Segmentace sítě •Redundantní infrastruktura Poskytovatel dotace, operační program, číslo výzvy: Ministerstvo vnitra ČR, NPO, 1. Digitální transformace 1. 2 Digitální systémy veřejné správy Investice 5: Navýšení investic do kybernetické bezpečnosti Výzva č. 41 - Kybernetická bezpečnost - obce Náklady celkem (předpokládané), výše dotace a spoluúčast: Náklady celkem: 12 141 392,73 Kč Požadovaný příspěvek: 7 437 422,80 Kč Spoluúčast města: 4 703 969,93 Kč Termíny realizace projektu: 15. 2. 2024 - 31. 5. 2026 Za tuto stránku odpovídá M. Formáčková
Agendy živnostenského úřadu
17. 4. 2025 10:23 >
Praktické informace > Potřebuji si zařídit ... > Agendy městského úřadu > Agendy živnostenského úřadu
Žádáme klienty, aby preferovali písemné podání prostřednictvím datové schránky nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb před osobní návštěvou. Formuláře jsou k dispozici na portálu živnostenského podnikání v části podání nebo na stránce Formuláře . Pro osobní návštěvu se vždy objednejte prostřednictvím objednávkového systému . Děkujeme za pochopení. Návody Ohlášení živnosti, žádost o koncesi Zahájení nebo ukončení činnosti v provozovně Oznámení změn v živnosti Přerušení provozování živnosti, obnovení provozování živnosti Zrušení živnostenského oprávnění Aktuální výpis ze živnostenského rejstříku Zápis do evidence zemědělského podnikatele Informace o podnikání v EU, Jednotné kontaktní místo (JKM) Sestava z živnostenského rejstříku Formuláře Formuláře živnostenského úřadu naleznete na stránce Formuláře Za tuto stránku odpovídá R. Haugvic
Retence v ulici Ostružinová - zahájení prací
17. 4. 2025 7:59 >
Praktické informace > Aktuality z města a úřadu
Oznamujeme Vám, že dne 24. 4. 2025 bude zahájena plánovaná stavba. Zhotovitelem stavby je společnost Inženýrské stavby Mencl s.r.o. Pro provádění stavby v ulici Ostružinová bude v úseku od křižovatky s ulicí Měsíční v délce cca 150 m směrem ke křižovatce s ulicí Větrná omezen provoz. V tomto úseku bude zachován průjezd v jednom jízdním pruhu. Zvláštní užívání komunikace bude zajištěno přechodným dopravním značením. Bližší informace v příloze. Přílohy Informace k retenci info rezidentům-retence Ostružinová1..pdf Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 402,27 kB Datum vložení: 17. 4. 2025 7:59 Datum poslední aktualizace: 17. 4. 2025 8:19 Autor: Pavla Hoppová
Finanční odbor
16. 4. 2025 17:41 >
Úřad > Informace a agendy odborů > Finanční odbor
Oddělení vymáhání Kontakt Kontakty na jednotlivé zaměstnance Potřebuji si zařídit ... Místní poplatky Obecné informace k místním poplatkům Poplatek ze psů Poplatek z pobytu Poplatek za užívání veřejného prostranství Poplatek za obecní systém odpadového hospodářství - komunální odpad - 2023 Poplatek za odkládání odpadu z nemovité věci - 2024 Transparentní účty města Transparentní bankovní účty - informace a seznam s přímými odkazy Rozpočet města Aktuální rozpočet města Černošice Další informace Pokladní hodiny pro veřejnost Podrobný přehled plateb, termínů, účtů Veřejné sbírky - informace o veřejných sbírkách „Zlepšení kvality života obyvatel Ukrajiny“ „Noha pro Sebíka" odkaz na web Základní školy Černošice s podrobnostmi Vodné a stočné Můj vodoměr - aplikace vodného a stočného společnosti SOFT bit - zadávání stavů vodoměrů, přehled vystavených faktur, informace o zaplacených zálohách, přehledy spotřeby - pokud nemáte přihlašovací údaje, napište prosím email na mujvodomer@mestocernosice.cz Agendu od 1. 1. 2017 zajišťuje Odbor investic a správy majetku s výjimkou uzavírání smluv a fakturace , které jsou v kompetenci finančního odboru (od 04/2017) souhlas se zasíláním faktur emailem (elektronická fakturace) pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 91.64 kB pro dohodnutí placení záloh na vodné a stočné kontaktujte prosím p. Hatinovou Informace o jarních odečtech vody - samoodečty - viz OISM aktuální ceny vodného a stočného - viz OISM Informace o poskytovaných grantech Koeficienty pro přiznání k dani z nemovitých věcí pro město Černošice Koeficient podle § 11 odst. (3) písmeno a) je 1,6 a je stanoven podle počtu obyvatel z posledního sčítání lidí Koeficient podle § 11 odst. (3) písmeno b) je 1,5 a je stanoven obecně závaznou vyhláškou města Černošice č. 1/2008 Místní koeficient podle § 12 je 5 a je stanoven obecně závaznou vyhláškou města Černošice č. 4/2011 Činnost odboru Zajišťuje přípravu návrhu rozpočtu, zpracování a jeho schválení. Zajišťuje hospodaření města podle rozpočtového provizória. Připravuje a předkládá ke schválení a realizuje rozpočtové změny. Kontroluje dodržování rozpočtové kázně, hospodárnosti a vynakládaných finančních prostředků. Zpracovává přehled hospodaření města. Připravuje a zpracovává podklady pro jednání finančního výboru, včetně činnosti tajemníka výboru. Koordinuje předkládání podkladů pro přezkum hospodaření města. Provádí přípravu k odsouhlasení závěrečného účtu. Zpracovává finanční analýzy, střednědobé a dlouhodobé výhledy financování města. Podílí se na přípravě ekonomických podkladů k žádostem o finanční prostředky z prostředků EU. Realizuje hotovostní a bezhotovostní platby v souladu s vnitřními předpisy města a městského úřadu. V souladu s platnou účtovou osnovou a zákonem o účetnictví vede účetnictví města. Zabezpečuje chod hlavních pokladem, zúčtování peněžních prostředků z příručních pokladen odborů a odvod peněžních prostředků do banky. Připravuje za město jako daňového poplatníka daňová přiznání. Provádí finanční vypořádání se státem, s krajem a ostatními právními subjekty. Zabezpečuje platební styk s bankami. Zabezpečuje úvěrování rozpočtu města. Na základě pokynů rady města zřizuje nebo ruší bankovní účty města. Sleduje stav peněžních prostředků na bankovních účtech a o případných nesrovnalostech informuje neprodleně starostu. Zajišťuje fakturaci vodného a stočného na základě dat zjištěných Odborem investic a správy majetku. Zabezpečuje vymáhání pohledávek za město z přenesené působnosti i za městskou policii. Vyúčtovává, vybírá, vymáhá a kontroluje místní poplatky (ze psů, ze vstupného, z pobytu a za komunální odpad). Zajišťuje podklady pro statistický úřad. Ve spolupráci s odborem vedení města zajišťuje veřejnosprávní kontroly u příspěvkových organizací. Za tuto stránku odpovídá J. Ullrichová
Informace o podnikání v EU, Jednotné kontaktní místo (JKM)
16. 4. 2025 12:55 >
Praktické informace > Potřebuji si zařídit ... > Agendy městského úřadu > Agendy živnostenského úřadu > Informace o podnikání v EU, Jednotné kontaktní místo (JKM)
Jednotná kontaktní místa (JKM) byla zřízena směrnicí o službách jako informační místa pro podnikatele na vnitřním trhu Evropské unie (EU). Kromě České republiky byla JKM zřízena i ve všech ostatních členských státech EU a státech Evropského hospodářského prostoru (EHP) za účelem poskytnout podnikatelům veškeré informace potřebné k zahájení podnikání. Jednotné kontaktní místo poskytuje informace o požadavcích vztahujících se podle jiných právních předpisů na poskytovatele služeb, mezi něž patří zejména náležitosti žádosti o udělení oprávnění k poskytování služeb či vyřízení formalit spojených s jejím výkonem, a kontaktní údaje správních orgánů, které jsou příslušné k vyřízení žádosti podle jiných právních předpisů, obecné informace o požadavcích týkajících se přístupu k činnosti poskytování služeb a jejího výkonu v jiných členských státech, obecné informace o opravných prostředcích proti rozhodnutím správních orgánů a o možnostech řešení sporů mezi poskytovatelem služby a příjemcem služby, nebo mezi poskytovateli služby, obecné informace o požadavcích týkajících se ochrany spotřebitele v jiných členských státech, kontaktní údaje spolku nebo jiných právnických osob, včetně Evropské sítě spotřebitelských středisek, které mohou poskytovatelům služeb nebo příjemcům služeb poskytovat praktickou pomoc, informace o regulaci povolání, mezi něž patří zejména: seznam regulovaných povolání a podmínky pro jejich výkon, včetně informací o postupu při uznávání odborné kvalifikace, poplatcích, požadavcích na dokumenty a jazykové znalosti, informace o povinnosti předběžně příslušnému správnímu orgánu ohlásit úmysl poskytovat v České republice danou službu a o oprávnění příslušného správního orgánu před prvním poskytnutím služby prověřit odbornou kvalifikaci poskytovatele služeb, seznam profesí, pro něž existuje evropský profesní průkaz a podmínky jeho získání, seznam profesí, u nichž je příslušný orgán před prvním poskytnutím služby oprávněn prověřit odbornou kvalifikaci poskytovatele služeb, seznam regulovaného vzdělávání a odborné přípravy se zvláštní strukturou, kontaktní údaje příslušných správních orgánů a centra pomoci. Položit dotaz ohledně podnikání v EU - vyberte JKM Černošice Potřebné formuláře a další informace naleznete na internetových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu Služba je poskytována zdarma, bez správního poplatku. Kdy, s kým a kde situaci řešit: V úředních hodinách na pracovišti: Podskalská 19, Praha 2, odbor živnostenský úřad, přízemí budovy, přepážka č. 5 Za tuto stránku odpovídá R. Haugvic
Zápis do evidence zemědělského podnikatele
16. 4. 2025 12:55 >
Praktické informace > Potřebuji si zařídit ... > Agendy městského úřadu > Agendy živnostenského úřadu > Zápis do evidence zemědělského podnikatele
Odbor obecní živnostenský úřad vede evidenci zemědělského podnikatele podle zákona 252/1997 Sb., o zemědělství . Žádost o zápis do evidence zemědělského podnikatele, žádost o provedení změny v této evidenci nebo o vyřazení z této evidence lze podat u kteréhokoliv obecního úřadu obce s rozšířenou působností. K žádosti do zápisu do evidence zemědělského podnikatele postačí doklad totožnosti. Informace o evidenci Vám rádi poskytneme telefonicky, formuláře Vám pomůžeme vyplnit. Správní poplatky 1.000,- Kč Dokumenty Formuláře Vyhledávání v evidenci zemědělského podnikatele Kdy, s kým a kde situaci řešit: V úředních hodinách na pracovišti: Podskalská 19, Praha 2, odbor živnostenský úřad, přízemí budovy Za tuto stránku odpovídá R. Haugvic
Oznámení změn v živnosti
16. 4. 2025 12:52 >
Praktické informace > Potřebuji si zařídit ... > Agendy městského úřadu > Agendy živnostenského úřadu > Oznámení změn v živnosti
Změny, k nimž dochází během podnikání – např. změna sídla podnikání, odpovědného zástupce, je podnikatel povinen oznámit kterémukoli živnostenskému úřadu do 15 dnů od jejich vzniku. Tato povinnost se netýká pouze změn a doplnění, které již byly zapsány v základních registrech, v obchodním nebo jiném veřejném rejstříku nebo v informačním systému evidence obyvatel anebo informačním systému cizinců. Změny se oznamují na formuláři změnový list. Z domova ze svého počítače můžete vytvořit elektronické podání , disponujete-li: Identifikačním prostředkem Národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA) – nové platným uznávaným elektronickým podpisem datovou schránkou Aplikace k vytvoření a odeslání elektronického podání je zdarma k dispozici na portálu živnostenského podnikání v části elektronická podání . Přikládáte-li ke svému elektronickému podání doklady (např. vysvědčení, potvrzení zaměstnavatele o délce praxe), je nutné je zaslat ve formě autorizované konverze, což je převedení dokumentu z listinné podoby do elektronické podoby s právními účinky úředně ověřené kopie. Autorizovanou konverzi dokumentů provádějí všechna kontaktní místa veřejné správy – Czech POINT . Živnostenský úřad zapíše změnu do živnostenského rejstříku a podnikateli zašle vyrozumění nebo nový výpis z živnostenského rejstříku. V případě osobní návštěvy formulář nevyplňujte, vyplní ho s vámi referent na přepážce. Správní poplatky 100,- Kč za provedení změny v živnostenském rejstříku Kdy, s kým a kde situaci řešit: V úředních hodinách na pracovišti: Podskalská 19, Praha 2, odbor živnostenský úřad, přízemí budovy Za tuto stránku odpovídá R. Haugvic
Zobrazeno 81-90 ze 868