Fulltextové hledání - Výsledek hledání
Prohlížím-li si Malování podchodu ve Fotogalerii města musím si opět postesknout, proč tato nadmíru kreativní výmalba zmizela, nebo spíše musela zmizet, a byla nahrazena dekorativní, strnulou a nic neříkající výzdobou? Musilová A.
20. 1. 2016 9:29 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Ostatní (různé), mateřské školy, návrhy na zlepšení
Hezký den, děkujeme za zajímavý podnět. Požádali jsme po dvou letech opět výtvarníky, aby se pokusili obnovit výmalbu obou podchodů - v Černošicích i v Mokropsech. O projektu budeme informovat na webu města. Honza Louška, tajemník města
Dobrý den pane Jiránku, to je odpověď za 10 bodů! Neuspokojila mne, podobné argumenty bohužel jsem očekávala, znám je dobře z IL. Na havarijní stav spodního /neopraveného/ úseku Jičínské byl úřad v posledních letech sousedy již několikrát ústně a písemn
14. 1. 2016 13:51 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Komunikace, stavební akce, projekty, dotace aj.
Dobrý den, mrzí nás, že nejste s odpovědí obsahující relevantní důvody, proč nebude komunikace před vaším domem zrekonstruována, spokojena. Jsme si však vědomi, že nemůžeme v tomto směru uspokojit všechny občany, i když bychom velmi rádi. Neumožňují nám to však finanční prostředky s nimiž rozpočet města disponuje. Proto se v rámci záměru rekonstrukce místních komunikací rekonstruují dopravně významné části ulic, jak bylo v předešlé odpovědi podrobněji uvedeno. Přitom se nemůžeme řídit počtem stížností občanů, ale předem danými kritérii výběru, jak bylo také popsáno v předešlé odpovědi. Pro Vaší informaci jsme nechali spočítat náklady na rekonstrukci Jičínské ulice od Mělnické k ul. Na Marsu. Ty činí dle cenové úrovně URS Praha 731 000,- Kč a náklady na rekonstrukci zbývající části ulice Na Marsu činí necelých 400 000,- Kč. Při výběrovém řízení bychom dosáhli min. o 15% nižší ceny. I tak je to pro město velká finanční částka, kterou si nemůže dovolit investovat do ulic, jež nesplňují podmínky celého záměru. K otázce obrubníků: projekt neobsahoval oddělení asfaltové vozovky obrubníky. Důvodem byla pravděpodobně skutečnost, že novou rekonstrukcí ulice dojde ke srovnání asfaltového povrchu a rektifikaci uličních vpustí sloužících pro odvod dešťové vody a nebude již tak potřeba zábrana v podobě zvýšených obrubníků. Na základě vašeho podnětu prověříme, zda je toto řešení při deštích dostatečné. K poslední části podnětu: záměr rekonstrukce místních komunikací má od počátku neměnná kritéria. Vámi zmiňovaná možnost příspěvků občanů na rekonstrukci ulic do tohoto záměru nespadá. Jednalo se o jiný program, který pamatoval právě na ty ulice, jež nejsou v záměru rekonstrukcí komunikací zařazeny. V rámci něho mohli občané přispět min. 30% částky na rekonstrukci ulic. Kritériem byl příspěvek občanů v citované výši a vymezení předmětu rekonstrukce křižovatkami ulic. Proto mohla být vyasfaltována např. slepá část Berounské ulice, kde občané přispěli bezmála 50% nákladů. Tento program však nebyl v uplynulém roce ani v tom letošním vyhlášen z důvodu malého zájmu o jeho využití. K záhonkům ve Vrážské ulici: vaše kritické hodnocení a případné návrhy předáme komisi pro životní prostředí a vzhled města (pod vedením radní Mileny Paříkové) a také technickým službám, které mají na starosti veřejnou zeleň. V delším horizontu bude město jistě chtít opravit a zkrášlit i toto a další místa, protože sami stejně vnímáme, že to potřebují a veřejný prostor se snažíme zlepšovat. Ale nejdříve je prioritou v letošním roce dokončit několikaletý záměr schválený zastupitelstvem, teprve následně v příštích letech snad bude možné pokročit dále. Je nám velice líto, že považujete přístup našeho města za arogantní upřednostňující jednostranná hlediska. Snažíme se o pravý opak. Proto jsou předem známa kritéria výběru ulic a proto je také nemůžeme v průběhu záměru měnit.
Dobrý den, v pondělí odpoledne jsem si všiml provizorních značek v ulici Slunečná v nejkritičtějším místě (tedy nejpříkřejším svahu) upozorňující na budoucí zákaz parkování, za což bych rád tímto velmi poděkoval. Už jsem si myslel, že celý záměr úpravy
14. 1. 2016 8:03 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Komunikace, stavební akce, projekty, dotace aj.
Dobrý den, jak jsem uváděl v předešlé komunikaci na toto téma, jsme si špatné dopravní situace ve Slunečné ulici vědomi. Po vyhodnocení různých řešení se přikláníme k realizaci zákazu zastavení v obou směrech Slunečné ulice od Rumunské až k ulici Na Ladech (tedy vč. úseku kolem křižovatky s ulicí Na Višňovce). Abychom toto poměrně rozsáhlé dopravní opatření nezavedli ze dne na den, nejprve bude probíhat informační kampaň. Její součástí jsou i již osazené informativní tabule. Budou následovat letáky do schránek všech obyvatel bydlících v daném úseku. Městská Policie bude zároveň občany informovat o plánovaném zavedení zákazu zastavení. Teprve poté budou osazeny dopravní značky a městská policie bude dohlížet na jejich dodržování.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, proč není radar v ulici Karlštejnská umístěn na samotném začátku ulice na vjezdu do obce, ale až ve větší vzdálenosti na rovince. Většina řidičů vjíždí do obce rychlostí značně vyšší než povolenou a radar je "ukázní&q
25. 11. 2015 7:50 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Pořádek ve městě, úklid, svoz odpadu aj.
Dnešního dne jsem obdržel žádost o vyjádření ve věci měřiče rychlosti, umístěného v ul. Karlštejnská v Černošicích, a to ve směru od Solopisk. Nejprve musím říci, že tento měřič neumístila MP a ani k tomuto nemá žádný jiný vztah. Jedná se o informativní zařízení, které působí na řidiče, kteří vjedou do města a neuvědomí si, že by měli svoji rychlost této skutečnosti přizpůsobit. Ti slušní svoji rychlost upraví a ti neslušní jsou prostě neslušní. Každé zařízení potřebuje pro svůj bezchybný provoz určité podmínky, které je třeba zajistit. To znamená, že proto, aby bylo určité vozidlo včas a správně změřeno a aby byla výsledná rychlost včas zobrazena na světelné tabuli, je třeba dané vozidlo změřit v určité vzdálenosti, a to tak, že musí jet přímo proti tomuto zařízení. Není-li tato vzdálenost dodržena, dochází zde zpravidla k chybě v měření nebo k pozdnímu zobrazení výsledné rychlosti na světelné desce, což je zpravidla kontraproduktivní. Já osobně neznám přesné parametry tohoto zařízení, ale nastavení a odbornou montáž provedla firma, která zařízení vyrobila. O přemístění zařízení se v současné době neuvažuje, a to z důvodu toho, že pokud bychom toto zařízení přemístili sami, nejsme schopni zajistit svými prostředky odborné nastavení systému a také bychom přišli o záruku na uvedený produkt. Pokud bychom o přemístění požádali výrobce, zcela jistě by to stálo určité finanční prostředky, se kterými v současném rozpočtu není počítáno. Pokud mohu z pozice městské policie posoudit umístění tohoto zařízení, musím říci, že řidiči zpravidla překračují rychlost na rovných a přehledných úsecích, kde mají určitý pocit bezpečí. A právě zde je potřeba tyto osoby na uvedené porušení dopravních předpisů upozornit, což takto umístěné dopravní zařízení umožňuje. Dovolím si konstatovat i to, že řidiči zpravidla reagují lépe na toto světelné zařízení, než na dopravní značení, kterým je označen začátek obce a ze kterého vyplývá právě ona uvedená rychlost 50 km/hod.
Dobrý den, jak je možné, že na parcele č.3986 provádí p.Hýsek rozšíření stavby bez stavebního povolení? Děkuji za odpověď.
20. 11. 2015 9:41 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Komunikace, stavební akce, projekty, dotace aj.
Dobrý den, byly jsme se podívat na místě a k této záležitosti jsme zjistily, že je ke stávající chatě č. e. 884 na pozemku p.č. 3986 v k.ú. Černošice skutečně připojena přízemní dřevěná přístavba. Ve stavebním archivu ani ve Vitě jsme však nenašli žádnou informaci, že by byla přístavba chaty povolena. Petra Pelešková, vedoucí odboru stavební úřad
Dobrý den, rád bych požádal o dořešení cesty pro chodce v křižovatce ulic Berounská a Školní, zejména pro děti přicházející do školy. V současnosti je chodník vedoucí z Berounské ulice ukončen v této křižovatce bez návaznosti na přechod a bez možnosti se
20. 11. 2015 9:39 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Komunikace, stavební akce, projekty, dotace aj.
Dobrý den, děkujeme Vám za přiložený podnět. Souhlasíme s Vámi, že řešení průchodu chodců křižovatkou ulic Školní a Berounská není ideální. Tímto problematickým místem a jeho řešením jsme se již v minulosti zabývali. Nový přechod pro chodce u vyústění chodníku z Berounské ulice nám však v minulosti nepovolila Policie ČR, dopravní inspektorát. Bohužel ani prodloužení chodníku směrem k trafostanici není možné. V daném místě jsou parkovací místa, která jsou zde velmi potřebná pro zastavení automobilů rodičů přivážejících děti do školy a za nimi je velký výškový rozdíl terénu. Pozemek za zdí ohraničující parkoviště je navíc soukromý. V tuto chvíli neznáme jiné vhodné řešení dopravní situace popisovaného úseku. Budeme proto iniciovat schůzku se zástupcem Policie ČR za účelem nalezení vhodných alternativ dopravního opatření v křižovatce ulic Školní a Berounská, které by vedly ke zlepšení bezpečnosti chodců. O nich Vás budeme následně informovat. Jiří Jiránek
Dobrý den, je to více než měsíc, co jsem upozorňoval na nevhodné parkování v ulici Slunečná. Dosud se nic neřešilo. Situace je nyní dokonce horší, např. dnes jsem musel 4x zastavit při cestě z Vráže do Mokropes, abych se vyhnul protijedoucímu autu, a jede
20. 11. 2015 9:38 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Komunikace, stavební akce, projekty, dotace aj.
Dobrý den, jak jsme Vás informovali v předešlé odpovědi, předložili jsme došlý podnět k projednání na nejbližší schůzi dopravní komise. Ta se konala v minulém týdnu, dne 11.11. Dopravní komise si vyžádala k celkovému posouzení dopravní situace další podklady, které jsme jí v tomto týdnu poskytli. Předpokládáme, že stanovisko komise budeme mít k dispozici v příštím týdnu. Poté ho předložíme k projednání radě města. Ačkoliv se může zdát osazení značek jako banalita, není tomu tak. Každé dopravní opatření musí být předem projednáno a schváleno. Vyjadřuje se k němu nejprve za město dopravní komise, poté rada města a následně Policie ČR a v neposlední řadě silniční správní úřad. Jiří Jiránek
Jako majitelka čp. 01212 ve Střední ulici a stavební inženýrka důrazně upozorňuji na možnost destrukce oplocení a opěrných zdí na západní straně ulice Střední po provedení výkopů pro budoucí chodníky a následné přerušení prací do roku 2016. Výkopy částečn
2. 11. 2015 11:41 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Komunikace, stavební akce, projekty, dotace aj.
Dobrý den, děkujeme za Váš podnět, ke kterému uvádíme následující informace. Stavební firma, která prováděla rekonstrukci Střední ulice provedla i zemní práce pro budoucí chodník. Ten budou realizovat technické služby. Podle sdělení vedoucí TS zahájí práce zavážením štěrku do konstrukčních vrstev chodníku v příštím týdnu. Do začátku zimního období tak bude terén přilehající k plotům dorovnán štěrkem. Na takto připravený terén provedou technické služby v závislosti na jejich časových možnostech a klimatických podmínkách pokládku betonové dlažby. Jiří Jiránek
Dobrý den, nemohu na webových stránkách města Černošic najít povodňový plán. Mohu jej někde získat k nahlédnutí? Samozřejmě bych preferoval web. S pozdravem, Tvardek Jiří
29. 10. 2015 9:16 >
Praktické informace > Často kladené otázky > Ostatní (různé), mateřské školy, návrhy na zlepšení
Dobrý den, p ovodňový plán města Černošice se nachází: Město Černošice -> Projekty a dotace -> Studie a analýzy -> Požární a protipovodňová ochrana povodňový plán ORP Černošice se nachází: Městský úřad -> Struktura odborů-informace odborů -> Krizové řízení
Uzávěrka Informačního listu
7. 10. 2015 >
Praktické informace > Aktuality z města a úřadu
Zobrazeno 771-780 ze 867